Trainingen

De basis voor performantieverbetering van systemen, processen én medewerkers.

De wereld om ons staat niet stil. Kennis van 5 jaar geleden voldoet niet meer. Regelmatig een opleiding volgen/organiseren verbetert niet alleen de theoretische en praktische kennis maar stimuleert mensen en organisaties om blijvend de verbeteren.

Welke onderwerpen zijn mogelijk via M.T.C. bvba?

  • Het nieuwe creditmanagement
  • Debiteurenbeheer (nationaal en internationaal)
  • Telefonisch incasseren
  • Omgaan met klanten in nood ( faillissement, vereffening, collectieve
  • Schuldenregeling, WCO …)
  • Schriftelijk aanmanen van debiteuren
  • Sales en finance: l’union fait la force
  • Onderhandelingstechnieken in het incasseren
  • Omgaan met agressieve klanten
  • Coach de coach
  • Communicatie op de werkvloer ( klanten, collega’s, managers…)
  • Motiveren van medewerkers/samenwerken
  • Timemanagement
  • Delegeren
  • Assertiviteit / omgaan met agressie
  • Onderhandelen/oplossingsgericht denken
  • Functionerings- en evaluatiegesprekken
  • Omgaan met veranderingen
  • Aansturen van ‘andere’ werknemers: ouder, andere nationaliteit, taal….
  • Efficiënt en klantvriendelijk telefoneren

Geïnteresseerd ? Neem contact op