De basis voor performantieverbetering van systemen, processen én medewerkers.
De wereld om ons staat niet stil. Kennis van 5 jaar geleden voldoet niet meer. Regelmatig een opleiding volgen/organiseren verbetert niet alleen de theoretische en praktische kennis maar stimuleert mensen en organisaties om blijvend de verbeteren.
Welke onderwerpen zijn mogelijk via M.T.C. bvba?
- Het nieuwe creditmanagement
- Debiteurenbeheer (nationaal en internationaal)
- Telefonisch incasseren
- Omgaan met klanten in nood ( faillissement, vereffening, collectieve
- Schuldenregeling, WCO …)
- Schriftelijk aanmanen van debiteuren
- Sales en finance: l’union fait la force
- Onderhandelingstechnieken in het incasseren
- Omgaan met agressieve klanten
- Coach de coach
- Communicatie op de werkvloer ( klanten, collega’s, managers…)
- Motiveren van medewerkers/samenwerken
- Timemanagement
- Delegeren
- Assertiviteit / omgaan met agressie
- Onderhandelen/oplossingsgericht denken
- Functionerings- en evaluatiegesprekken
- Omgaan met veranderingen
- Aansturen van ‘andere’ werknemers: ouder, andere nationaliteit, taal….
- Efficiënt en klantvriendelijk telefoneren